Sofie Persson, fotograf i Stockholm

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Yeah

Av Sofie Persson - 4 februari 2012 15:41


Söderhamnsturen började med en massa festande, no surprise there ;)  Men det var roligt!


Blir lite mer fest ikväll, men betydligt lugnare. Men först blir det pizzaätning! Har faktiskt inte beställt en pizza sedan jag var här sist, det är ganska bra tycker jag. Så då förtjänar jag en nu;)


Hoppas ni får en bra lördag!


 


Hade bra och framför allt LÄTT packning med mig. Känns bra att ha en packning man faktiskt orkar bära!

 
 
swaxu

swaxu

5 februari 2012 01:32

in och checka min underhållande blogg, du lär inte ångra dig! :D uppdaterar flera gånger om dagen och gör allt för att underhålla ALLA mina hundratals läsare. följa varandra via bloglovin? http://swaxu.bloggplatsen.se

http://swaxu.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Persson - 28 november 2012 15:15


     

Av Sofie Persson - 28 november 2012 15:15


     

Av Sofie Persson - 27 november 2012 18:15


     

Av Sofie Persson - 27 november 2012 15:19


  En tillfällig Header åt mamma, katarinabrolin.bloggplatsen.se     ...

Tim

Av Sofie Persson - 27 november 2012 15:15


     

Ovido - Quiz & Flashcards