Sofie Persson, fotograf i Stockholm

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Sofie Persson - 13 juni 2011 15:45


 

Tuff

2009-05-15

Av Sofie Persson - 13 juni 2011 08:37


Godmorgon alla!


Jag är så inspirerad att fota djur och natur just nu! Blev medlem på Utsidan för någon dag sen, och där finns det grymt snygga naturbilder som inspirerar skiten ur en.

Och sen när man jobbar på Furuvik så åker man förbi djuren hela tiden, igår stod jag och tittade på schimpanserna när dom lekte och såg foto efter foto. Eller typ hästarna i gräset, närbild på getterna, kamelerna, orangutangerna.. Ja.


Men eftersom jag jobbar där så har jag lite förmåner, när jag inte jobbar så kommer jag in gratis på Furuvik och alla syskonparkerna(tex Kolmården och Grönan.)

Så innan sommaren är slut så ska jag hinna med en tur på Furuvik i alla fall.


 

Av Sofie Persson - 13 juni 2011 08:28


 

Tim

2010-11-05

Ovido - Quiz & Flashcards