Sofie Persson, fotograf i Stockholm

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Sofie Persson - 6 december 2011 10:14


Jag måste bara skriva av mig lite en sväng.  Nästa vecka åker jag till Söderhamn och nu sitter jag och funderar över packning. Det jag funderar över är om datorn ska med eller inte.

Det som är skönt om jag tar med den är att jag slipper hålla på med USB-minnen, jag har mitt skrivprogram och mitt photoshop. Jag vet nämligen att jag kommer att fota när jag är hemma, och om jag fotar så vill jag ha photoshop! Annars måste jag vänta med att redigera och lägga upp tills jag kommer hem hit igen. Och det är ju tråkigt. Suck.


Men det blir så fruktansvärt mycket att släpa. Jag ska släpa en massa skolböcker(böcker väger MYCKET), julklappar ska med och nästan full kamerautrustning(med andra ord den stora kameraväskan istället för den lilla).

Det är ju inte så långt att släpa dock, ska ju bara ta mig till t-centralen sen har jag ju skjuts när jag är där. Men ändå.

Nä, jag får fundera. Har ju ungefär en vecka på mig att bestämma mig.


 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ToppBlogg

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards